Subject: Terviseameti hinnang lasteaia koolitusloa jaoks
From: "Bianka Makoid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 15:27:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alates 1.09.2025 alustab tegevust uus lasteasutus Peipsiääre Lasteaed (reg
nr 77002096).

Lasteaed hakkab tegutsema kolmes tegevuskohas:

1) Alatskivi tegevuskoht: Lasteaia tn 6, Alatskivi alevik, Peipsiääre
vald;

 2) Koosa tegevuskoht: Lasteaia, Koosa küla, Peipsiääre vald;

3) Pala tegevuskoht: Lasteaia, Pala küla, Peipsiääre vald.

Uue lasteaia jaoks peame haridusministeeriumilt taotlema koolitusluba.

Koolitusloa juurde on vajalik esitada Terviseameti hinnang õigusaktidega
kehtestatud tervisekaitse nõuetele.

Palume esitada hinnang Peipsiääre Lasteaia kolme tegevuskoha kohta
Peipsiääre Vallavalitsusele ([email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ).

Tervitades

Bianka Makoid

haridusspetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

tel 58720355

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>